Hej!
Eltel har i dagarna skickat ut nöjdhetsförfrågan via SMS till er som fått fiber installerat. Har ni inte fått SMSet så lyder det så här:
”Ni skall nu ha fått er fiberinstallation utförd av Eltel.
Eltel är måna om sina kunder och önskar nu återkoppling kring hur arbetet och kvalitén kring installationen upplevdes.
Vi är tacksamma om ni vill ta er tid att förmedla era synpunkter till:
stehag@eltelnetworks.se<mailto:stehag@eltelnetworks.se>”
Vi vill bara förtydliga att ni som upplevt eller fortfarande har problem med fiberinstallationen (t.ex om något har blivit förstört, om Eltel har glömt material på eller kring er fastighet eller om ni tycker att installationen av routern inte skett på ett fackmannamässigt sätt) så meddela detta till Eltel.
Informationen som ni skickar in kommer ligga till grund för besiktningen av entreprenaden som kommer utföras inom kort.
Vi ber er därför att skicka era åsikter och kommentarer till Eltel senast den 6/6 så att vi kan ha en så heltäckande bild av entreprenaden utförande som möjligt innan besiktningen.
Mvh
Fiberstyrelsen